Consumir refrescos azucrados de maneira habitual non é algo saudable debido aos azucres que posúen así como á cafeína (de algúns deles) e outros produtos químicos.

Algunhas das razóns para limitar o seu consumo sobre todo os de cola serían que en cantidades altas ou consumo habitual poden producir danos na nosa saúde, coma os seguintes:

  • Incrementan o risco de osteoporose debido a que posúen ácido fosfórico que impiden a correcta absorción do calcio.
  • Aumentan o risco de ter caries debido ao elevado contido en azucres simples.
  • Crean adición.
  • Implican un elevado gasto económico.
  • As substancias químicas así coma a gran concentración de azucres e o ph ácido pode xerar, se o consumo e continuado, gastrite ou outras alteracións a nivel dixestivo.
  • Incrementan o risco de sufrir obesidade así coma diabetes de tipo 2.
  • Poden causar nerviosismo e insomnio se se consumen en exceso debido á cafeína.
  • Non nos aportan nutrientes indispensables, só nos dan calorías baleiras.

Estas son boas razóns para darnos conta de que os refrescos non deberían estar presentes a diario na nosa dieta e moito menos se a bebida escollida para tomar diariamente á hora das comidas ou cando temos sede, xa que poden provocarnos máis efectos nocivos dos que críamos.

Os refrescos debemos deixalos para ocasiones especiais, e a diario, escoller a auga como bebida fundamental, fonte da nosa hidratación.

 

 

 

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s